Reklamacje

Towar nie podlega zwrotowi

Drewniane naczynia i donice jako produkty wykonywany na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Uszkodzenia podczas transportu

Jeśli towar zostanie uszkodzony podczas transportu lub okaże się niezgodny z umową masz prawo do jego reklamacji.

• Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki.
• W razie jej uszkodzenia sporządź pisemny protokół w obecności spedytora firmy kurierskiej. Na jego podstawie będzie rozpatrywana reklamacja.
• Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji – nr tel. 500 488 892. Skan protokołu prześlij na adres mailowy reklamacje@naczyniazdrewna.pl


Wady towaru

Jeśli okaże się, że produkt posiada wady ukryte wyślij formularz reklamacji wraz z produktem na adres:

MODERN FORMS
Dobrzechów 446B
38-100 Strzyżów

Skontaktuj się z nami telefonicznie 500 488 892 lub mailowo reklamacje@naczyniazdrewna.pl

Plik do pobrania:PDF_red doc

Dowodem zakupu niezbędnym podczas składania reklamacji jest faktura.

Back to Top